נושא: הבדלי קסטות - עזרה בבקשה תאריך: 10/14/2008 6:46:00 PM
מחבר/ת: אייל מוזל
ערב טוב. אני צריך לדעת :confused: מה משמעות של קסטה: 34 - 11 [מרין בולינס רידג´] לעומת קסטה 32 - 11 [ספיאלייזד הרד רוק] האם ההבדלים האלה קריטיים כדי שיהוו פקטור בהחלטה מה לקנות מבין שני הדגמים הנ"ל ? [שניהם 24 הילוכים] אני ממש - אבל ממש ! מתלבט [ומזיל ריר :D ] בין שני הדגמים הנ"ל. תודה אייל :rating:
נ.ב. איך האחריות "בפועל" של מצמן את מרוץ ? :suss:
|