טקסט הודעת פורום
10/14/2008 6:55:00 PM
ישראל סילברברג
הלוואי
נושא:
הלוואי
תאריך:
10/14/2008 6:55:00 PM
מחבר/ת:
ישראל סילברברג
הבעיה היא שאני גר בקריית שמונה, ואין לי דרך להגיע לאיזור של ביריה
חזרה לפורום