טקסט הודעת פורום
10/14/2008 9:23:00 PM
חזי שוחט
מבקש חוות דעת על Scott Reflex 35 שנת 2006
נושא:
מבקש חוות דעת על Scott Reflex 35 שנת 2006
תאריך:
10/14/2008 9:23:00 PM
מחבר/ת:
חזי שוחט
שלום
האם מישהו מכיר את הדגם הזה?
איך הוא לXC
האם מחיר של 3500 ש"ח סביר לאופניים כאלה שמורות?
תודה, חזי
חזרה לפורום