נושא: קסטות 8 הילוכים תאריך: 10/15/2008 1:08:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
בדגמים משנים קודמות של הבולינס רידג´ כמו גם בדגמי ההרד רוק יש קסטה 11-32. בשנת 2009 מרין החליטו להתקין קסטה 11-34 שבעצם השוני הוא בגלגל השיניים הגדול ביותר בלבד (ניתן לראות שהוא חריג בגודלו לעומת קסטות אחרות). גלגל השיניים הגדול (34 לעומת 32) יעזור לך רק במקרה של עליות תלולות, בכל שאר המקרים אתה לא תרגיש בהבדל בין הקסטות מאחר ושאר גלגלי השיניים זהים בגודלם (בנוסף לכך שגם מספר גלגלי השיניים בקראנק הוא זהה בין שני הדגמים).
שני הדגמים שבחרת הם דגמי "כניסה" לתחום הרכיבה באופניים, שים לב ששלדת ספשילייזד הרד רוק יותר חזקה, כך שאם תרצה להתקדם מעבר לרכיבת שבילים מבלי להחליף אופניים בשלב הראשון ההרד רוק ישרתו אותך נאמנה. מסיבה זו בדיוק ההרד רוק גם קצת יותר כבדים אבל אני בספק אם תרגיש בהבדל.
הדבר הכי חשוב, כמובן, הוא הרגשה האישית שלך על האופניים. קח כל אחד מהדגמים לסיבוב מבחן ותראה לאיזה מהם אתה מתחבר יותר.
בהצלחה :)
|