הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2008 3:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  צריך לפרק את המיסבים ולגרז אותם
נושא: צריך לפרק את המיסבים ולגרז אותם תאריך: 10/15/2008 3:33:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

גם לי היה את זה וזה נבע מזה.


חזרה לפורום