הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2008 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  האם פשוט לפרק אותם ?
נושא: האם פשוט לפרק אותם ? תאריך: 10/15/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

יש די הרבה צירים שם, אתה מכיר את ה TREK FUEL אבל לא החדשים ביותר אלה דגמים של 2005 ?



חזרה לפורום