נושא: שידרוג בולם קידמי תאריך: 10/15/2008 6:07:00 PM
מחבר/ת: עירן רואמי
שלום לכולם, חדש בפורום הזה אז יתכן וכבר שאלו את השאלה אבל בכל זאת... יש לי moongose otero super 07 עם הבולם המקורי מהלך 100מ"מ. אני מרגיש שהוא קצת קטן עלי וההיתי מעוניין להחליף למשהו חזק יותר אבל כזה שלא יפגע בגאומטריה אני מחפש מישהו שעשה את זה או מכיר מישהו ויש לו המלצה על בולם מסיום עד 120-125 מ"מ (בתפוז המליצו על רוקשוק ופוקס ונילה כמובן) התקציב שלי 600-800 יד שניה
|