הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2008 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  היי עירן
נושא: היי עירן תאריך: 10/15/2008 7:03:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

אני רוכב על אוטרו אליט 2007 ושידרגתי את הבולם קידמי ל: MARZOCHI GRAND FONDO3
בולם אויר-אויר 105 מ"מ, יש גם דגמים של 120 מ"מ.
בולם קל משקל ומגהץ טוב שבילים.
בעיקרון ממליץ על:
רוק-שוק: 289 מתכוונן 85-130 מ"מ, בומבר עם מהלך 130 מ"מ ומניטו מינוט 120 מ"מ.
בולמים חזקים שיעמדו היטב ברכיבת שבילים פלוס.




חזרה לפורום