נושא: היי עירן תאריך: 10/15/2008 7:03:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
אני רוכב על אוטרו אליט 2007 ושידרגתי את הבולם קידמי ל: MARZOCHI GRAND FONDO3 בולם אויר-אויר 105 מ"מ, יש גם דגמים של 120 מ"מ. בולם קל משקל ומגהץ טוב שבילים. בעיקרון ממליץ על: רוק-שוק: 289 מתכוונן 85-130 מ"מ, בומבר עם מהלך 130 מ"מ ומניטו מינוט 120 מ"מ. בולמים חזקים שיעמדו היטב ברכיבת שבילים פלוס.
|