נושא: רומן תודה על ההתייחסות תאריך: 10/15/2008 8:41:00 PM
מחבר/ת: עירן רואמי
היי רומן ברשותך מס´ שאלות למה החלפת ת הבולם? ולמה לאחד עם מהלך דומה למקורי של מונגוס? בהולם שלך הוא יד שניה או חדש? התיעצת עם היבואן (רוזן מינץ) לפני ההחלפה אני פשוט מפחד משינוי קיצוני בגאומטריה ואם התקנת לבד או בחנות? תודה מראש...
|