הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2008 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובה:
נושא: תשובה: תאריך: 10/15/2008 11:44:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

החלפתי את הבולם כיוון שבולם ישן לא התאים לסגנון רכיבה שלי, זאת אומרת בהקשחה מאקסימלית הוא עדיין היה רך מדי עבור רכיבות אגרסיביות (רכיבות שבילים).
גם בדגם שאני קניתי הבולם היה עוד יותר בסיסי משלך, SUN-TOUR 100M,M
עם כיוון קשיחות בלבד וגם קשיחות צדדית שלו הייתה לא משהו.
רציתי ללכת על דגם של רוק-שוקס טורה 289 עם שינוי מהלך 85-130 מ"מ אבל עם טרייד אין על בולם שלי, רצו עליו 1400 ש"ח (היה יקר מדי עבורי)- כמובן עבור החדש!
אז הלכתי לחנות אחרת (עכשיו היא חנות הבית שלי) ובדקתי עוד מספר בולמים והמליצו לי על בולם של מרזוקי, אשר לקחתי אותו גם חדש עם טרייד על הישן עבור 1000 ש"ח.
שאלתיאת רוזן מינץ וענו לי שאין שום בעיה לשים בולמים אחרים של 100-110 מ"מ וגם באתר של מונגוס בדקתי וראיתי ששילדה מקבל ללא שום בעיה בולמים של עד 130 מ"מ.
(תבדוק עם איזה בולם בא סופר 2008)- נכון רוק-שוקס טורה 289 עם 130 מ"מ.
התקנתי בחנות - כמובן התקנה בחינם וכך גם אחריות על ההתקנה- אבללא בעיה לבצע גם בבית.
האמת בולם איכותי יותר משפר פלאים את חוויית הרכיבה.
רומן


חזרה לפורום