הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2008 11:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  אופס לא כל כך שמתי לב להגבלה של 4000 ש"ח
נושא: אופס לא כל כך שמתי לב להגבלה של 4000 ש"ח תאריך: 10/15/2008 11:49:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

מסכים במחיר כזה X6\X7 יעשו את העבודה



חזרה לפורום