טקסט הודעת פורום
10/15/2008 11:49:00 PM
רומן ל
אופס לא כל כך שמתי לב להגבלה של 4000 ש"ח
נושא:
אופס לא כל כך שמתי לב להגבלה של 4000 ש"ח
תאריך:
10/15/2008 11:49:00 PM
מחבר/ת:
רומן ל
מסכים במחיר כזה X6\X7 יעשו את העבודה
חזרה לפורום