הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2008 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  החייבר טיפה יותר קלים
נושא: החייבר טיפה יותר קלים תאריך: 10/16/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל הזויות מאוד קרובות (67 מעלות ראש בשניהם), והבלאקדיאמונד מדוושים בצורה מפתיעה - יחסית לאופני FR.
בערך כמו ההבדל בין סטינקי לקויילר - בערך אותה גיאומטריה, עם קצת פחות מהלכים.

אבל ברור שיש כאן פשרה. השאלה לאן אתה לוקח אותה. יש מי שעושה טיולים עם אופני FR (ויש לא מעט כאלה) כי רוצה את הFR בכל מקום, ויש מי שקופץ עם אופני "4, כי יעילות הדיווש חשובה לו יותר. יש היום בשוק פתרונות לכל הדרישות האלה, וההחלטה היא של הרוכב.
לא הצעתי כלל את החייבר (שכנראה מוצלחים כאופני אמצע הדרך) בעיקר בגלל שאין כאלה משומשים, ואם כן הם יקרים מעל מה שהוא רוצה.


חזרה לפורום