נושא: אופני הבירה תאריך: 10/16/2008 12:39:00 PM
מחבר/ת: אבי מ
אני רכשתי שני זוגות אופניים מאופני הבירה הייתי מאוד מרוצה מהשירות, איכות, ומחיר מומלץ בחום יש שם בחור מקסים בשם יואל ( אולי הוא כבר עבר לסניף אחר שלהם ) וגם את המחליף שלו פגשתי ( מצטער לא זוכר את שמו ) וגם הוא עושה רושם של בחור רציני ונחמד
החנות נמצאת ברחוב בר אילן ויש להם אתר אינטרנט www.ofney-habira.co.il
בהצלחה
|