הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2008 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Crazy Sheep עם תוכן  שאלה טכנית - עליות
נושא: שאלה טכנית - עליות תאריך: 10/16/2008 2:49:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep

בעליה טכנית או בעליה רגילה (נגיד כורכר) מה עדיף צמיג עבה יותר או צמיג דק יותר?
נניח 2.2 או 2.35?
זה משנה בסוג של העליה? (טכנית או רגילה)


חזרה לפורום