טקסט הודעת פורום
| 10/16/2008 2:49:00 PM |
|
נושא: שאלה טכנית - עליות תאריך: 10/16/2008 2:49:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep
בעליה טכנית או בעליה רגילה (נגיד כורכר) מה עדיף צמיג עבה יותר או צמיג דק יותר? נניח 2.2 או 2.35? זה משנה בסוג של העליה? (טכנית או רגילה)
|
חזרה לפורום |
|
|