טקסט הודעת פורום
| 10/16/2008 4:15:00 PM |
|
נושא: לא יודע מה ליקנות תאריך: 10/16/2008 4:15:00 PM
מחבר/ת: גל ג
שלום מרוב בירורים אני לא יודע מה להחליט אני רוכב בתחילת דרכו רוצה אופנים זנב קשיח
אחרי ים של חברות אני מילבט בין TREK4400 ל GT AVALANCHE 1.0 DISC
אמרו לי לוותר על הדיסק ולקחת את הTREK מה דעתכם מה לקחת ???
|
חזרה לפורום |
|
|