הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2008 4:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל ג עם תוכן  לא יודע מה ליקנות
נושא: לא יודע מה ליקנות תאריך: 10/16/2008 4:15:00 PM
מחבר/ת: גל ג

שלום
מרוב בירורים אני לא יודע מה להחליט אני רוכב בתחילת דרכו רוצה אופנים זנב קשיח

אחרי ים של חברות אני מילבט בין TREK4400 ל GT AVALANCHE 1.0 DISC

אמרו לי לוותר על הדיסק ולקחת את הTREK מה דעתכם מה לקחת ???



חזרה לפורום