נושא: בולם שנפתח לא יחזור לתפקד כמו חדש תאריך: 10/16/2008 4:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם מי שמטפל בו לא יודע מה הוא עושה. ממה ששמעתי, יבואן רוקשוקס בארץ דוקא עושה עבודה טובה.
אם זכרוני אינו מטעני, פעם בשנה זה מרווח ארוך, במיוחד אם אתה מרבה לרכב.
בקיצור, במקומך הייתי מוסר אותו לטיפול היבואן.
|