טקסט הודעת פורום
| 10/16/2008 4:37:00 PM |
|
נושא: אם כבר לותר על הדיסק אז קח GT עם ברקסים V תאריך: 10/16/2008 4:37:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
המפרט שלהם נראה לי עדיף. הכי חשוב שתנסה לרכב ותראה למה אתה מתחבר, זה יותר חשוב מרמה גבוהה יותר של מערכות.
|
חזרה לפורום |
|
|