הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2008 4:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  אם כבר לותר על הדיסק אז קח GT עם ברקסים V
נושא: אם כבר לותר על הדיסק אז קח GT עם ברקסים V תאריך: 10/16/2008 4:37:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

המפרט שלהם נראה לי עדיף.
הכי חשוב שתנסה לרכב ותראה למה אתה מתחבר, זה יותר חשוב מרמה גבוהה יותר של מערכות.



חזרה לפורום