נושא: בלי קשר לטרק או GT תאריך: 10/16/2008 4:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אל תיקח דיסקים במחירים האלה. הם לא מאוד איכותיים, לא יתנו לך שום דבר יותר מבלמי חישוק (למעט עבירות קצת יותר טובה בבוץ), ומחירם הלא נמוך יבוא על חשבון רכיבים אחרים באופניים.
אבל יש גם אבאלאנש עם בלמי חישוק. קח את מה שנוח לך יותר לרכב עליו, והשרות בחנות יותר נעים לך.
בהצלחה
|