הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2008 6:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל ג עם תוכן  אבל איזה מותג עדיף?
נושא: אבל איזה מותג עדיף? תאריך: 10/16/2008 6:03:00 PM
מחבר/ת: גל ג

בין הGT לTREK


חזרה לפורום