נושא: מחפש שותפים לרכיבת פרירייד - ירושלים. תאריך: 10/16/2008 8:58:00 PM
מחבר/ת: איתי
שמי איתי שלו ואני בן 14. רכבתי בסיגנון אורבן אבל לפני כמה ימים גנבו לי את האופניים :( ועכשיו אני מתעניין באפשרות להצטרף לקבוצה של רוכבי פרירייד. האם מישהו מכיר קבוצה מתאימה בשבילי? (אני גר בירושלים.)
|