נושא: סבבה תאריך: 10/17/2008 11:37:00 AM
מחבר/ת: איתי שלו
סבבה..=] אני עדיין לא קניתי אופני פרירייד כי אני מחכה לביטוח על האופניים הקודמות.. וגם יקח לי קצת זמן כי אני צריך לחפש חלקים טובים ולהרכיב אותם (קונה יד שנה). אבל כשאני אסיים עם כל הסיפור ויהיו לי אופניים סופסוף אני ארכב איתך בכיף :rating: אז באיזה איזור בירושלים אתה גר? (אני גר בניות)..
|