נושא: התיעצות לגבי שעון דופק. CS300 Vs. T3C תאריך: 10/17/2008 4:50:00 PM
מחבר/ת: נעם הררי
שלום לכולם,אני מקווה שזה פורום מתאים לנושא. אני רוכב שטח כבר כמעט 3 שנים, בשנה האחרונה אף מתחרה ובקרוב מקווה להכניס קצת אימוני כביש. אני מתכנן לקנות שעון דופק לטובת שיפור רמת האימון (שטח+כביש) . אני עושה גם ספיניניג ואולי אמצא את עצמי רץ בעתיד, ולכן חשוב שיהיה עם רצועת יד ולא רק עם קיבוע לכידון. לא כל כך מעניינים אותי פיצ´רים כמו מד גובה, GPS וכדומה,אולם תכונוות כגון זיכרון של אימונים (לדוגמה באינטרוולים) נראה לי ככן שימושי. ההתלבטות כרגע היא בין CS300 של POLAR , או T3C של SUUNTO. (שניהם באזור ה 200$) שמעתי של SUUNTO שיטת מדידת דופק מדוייקת יותר אבל אני לא כל כך מבין בזה.
בכל מקרה אשמח לשמוע חו"וד , המלצות וטיפים.
|