הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2008 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם הררי עם תוכן  התיעצות לגבי שעון דופק. CS300 Vs. T3C‬
נושא: התיעצות לגבי שעון דופק. CS300 Vs. T3C‬  תאריך: 10/17/2008 4:50:00 PM
מחבר/ת: נעם הררי

שלום לכולם,אני מקווה שזה פורום מתאים לנושא.
אני רוכב שטח כבר כמעט 3 שנים, בשנה האחרונה אף מתחרה ובקרוב מקווה להכניס קצת אימוני כביש.
אני מתכנן לקנות שעון דופק לטובת שיפור רמת האימון (שטח+כביש) .
אני עושה גם ספיניניג ואולי אמצא את עצמי רץ בעתיד, ולכן חשוב שיהיה עם רצועת יד ולא רק עם קיבוע לכידון.
לא כל כך מעניינים אותי פיצ´רים כמו מד גובה, GPS וכדומה,אולם תכונוות כגון זיכרון של אימונים (לדוגמה באינטרוולים) נראה לי ככן שימושי.
ההתלבטות כרגע היא בין CS300 של POLAR , או T3C של SUUNTO. (שניהם באזור ה 200$)
שמעתי של SUUNTO שיטת מדידת דופק מדוייקת יותר אבל אני לא כל כך מבין בזה.

בכל מקרה אשמח לשמוע חו"וד , המלצות וטיפים.


חזרה לפורום