הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2008 6:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אישית מעדיף את GT, אבל זו העדפה אישית
נושא: אישית מעדיף את GT, אבל זו העדפה אישית תאריך: 10/17/2008 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

שני היצרנים רציניים ומכובדים, לשניהם יש דגמים מוצלחים, ושניהם מייצרים בטייוואן...

זה באמת עניין של למי מהם אתה מתחבר יותר, באופן אישי.


חזרה לפורום