טקסט הודעת פורום
| 10/17/2008 6:18:00 PM |
|
נושא: אישית מעדיף את GT, אבל זו העדפה אישית תאריך: 10/17/2008 6:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שני היצרנים רציניים ומכובדים, לשניהם יש דגמים מוצלחים, ושניהם מייצרים בטייוואן...
זה באמת עניין של למי מהם אתה מתחבר יותר, באופן אישי.
|
חזרה לפורום |
|
|