נושא: אם אתה מרוצה מאיגנייטור מאחור תאריך: 10/18/2008 7:09:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני מסיק שאתה רוכב בקרקע מהודקת יחסית, כלומר לא חולות ולא דרדרת. אם כך, הוא יכול להתאים לך גם בתור קדמי.
ההיי-רולר הוא צמיג אגרסיבי יותר, ומיועד לתנאים קיצוניים יותר. הוא בהחלט יתן לך אחיזה טובה יותר בתנאים של קרקע לא יציבה, אבל אני לא בטוח שאתה זקוק לזה.
בכללי בהחלט מקובל להשתמש בצמיג בעל אחיזה טובה יותר לקדמי, ומקובל צמיג עמיד יותר לאחורי.
בהצלחה
|