טקסט הודעת פורום
10/18/2008 11:42:00 AM
amir fr
לדעתי HIGH ROLLER
נושא:
לדעתי HIGH ROLLER
תאריך:
10/18/2008 11:42:00 AM
מחבר/ת:
amir fr
מניסיון עם ה ignitor יש נטייה להחלקה על משטחים רטובים - לקראת הגשמים.
בתור אחורי הוא סבבה, קדמי שמחליק לרוב גורם לנפילה :dead:
חזרה לפורום