הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2008 11:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  לדעתי HIGH ROLLER
נושא: לדעתי HIGH ROLLER תאריך: 10/18/2008 11:42:00 AM
מחבר/ת: amir fr

מניסיון עם ה ignitor יש נטייה להחלקה על משטחים רטובים - לקראת הגשמים.

בתור אחורי הוא סבבה, קדמי שמחליק לרוב גורם לנפילה :dead:




חזרה לפורום