טקסט הודעת פורום
| 10/18/2008 6:33:00 PM |
|
נושא: התשובה שאני מחפש היא אחיזה תאריך: 10/18/2008 6:33:00 PM
מחבר/ת: שי ס
וזאת התשובה שקבלתי HIGH ROLLER הוא בעל אחיזה טובה יותר. נקודה. תודה.
לגבייי איזה קרקע? אני מניח שהכל מהכל ובמיוחד עבשיו שיבוא גשם אינשאללה
|
חזרה לפורום |
|
|