הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2008 6:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  התשובה שאני מחפש היא אחיזה
נושא: התשובה שאני מחפש היא אחיזה תאריך: 10/18/2008 6:33:00 PM
מחבר/ת: שי ס

וזאת התשובה שקבלתי
HIGH ROLLER הוא בעל אחיזה טובה יותר. נקודה.
תודה.

לגבייי איזה קרקע? אני מניח שהכל מהכל ובמיוחד עבשיו שיבוא גשם אינשאללה


חזרה לפורום