טקסט הודעת פורום
| 10/18/2008 8:13:00 PM |
|
נושא: המלצת קנייה תאריך: 10/18/2008 8:13:00 PM
מחבר/ת: נדב אלמליח
משהו מכיר:db response comp הילוכי סראם x7, זנב קשיח בולם קדמי של "מרזוכי" עם צמיגים של קנדה ובולמי דיסק- שיכול להגיד לי את דעתו עליהם?
|
חזרה לפורום |
|
|