הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2008 8:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  נה לגבי מיניון ?
נושא: נה לגבי מיניון ? תאריך: 10/18/2008 8:50:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

ידוע כצמיג בעל אחיזה מצוינת אם אני לא טועה אפילו יותר מ
HIROLER


חזרה לפורום