נושא: התאמת בולם קדמי לאופי הרכיבה תאריך: 10/19/2008 10:53:00 AM
מחבר/ת: אלון דניאלי
אני רוכב על iron horse ש"מ, עם בולם קדמי suntour xcr במדבקת האזהרה שע"ג הבולם מצויין שהבולם מיועד לרכיבת XC בלבד אך אני רוכב XC, AM, ו- FR האם יש סיכון בזה ? אגב מהלך הבולם 110 מ"מ. האם כדאי לי כרוכב מתחיל בתחום ה AM ו- FR להחליף את הבולם ?
|