נושא: תחליף תאריך: 10/19/2008 11:26:00 AM
מחבר/ת: לואי 8
אם כבר התחלת לרכב סינגלים וקצת דרופים אז הבולם הזה לא יתאים לך לזיק לבולם זה כבר לא משנה כי גם כך לא תמכור אותו . חפש יד שניה מהלך עד 150 ואם הסכום שלך מעל ה1000 היתי ממליץ לך על בולם עם מהלך משתנה מ100 עד 140 של פוקס או מרזוקי יש מבחר ענק ביד שניה :suss:
|