טקסט הודעת פורום
| 10/19/2008 11:45:00 AM |
|
נושא: להחליף בהחלט תאריך: 10/19/2008 11:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קודם כל, קריסה של הבולם עלולה להיות מסוכנת.
שנית, איכות השיכוך שלו היא עלובה לעומת בולמים בסיסיים של החברות הרציניות (רוקשוקס, מאניטו, פוקס ואחרים).
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|