נושא: שבוע טוב וחג שמח :suss: תאריך: 10/19/2008 2:49:00 PM
מחבר/ת: נורית
שלום רב
אני ובעלי קנינו אופניים:
שלי http://ofna-im.co.il/page29420.asp?cat=1326&id=7237
של בעלי http://www.focusbikesuk.com/08/focusroadbikes/road_bikes_summit.php
יש לי מס´ שאלות:
בעליות אני מתקשה לרכב, באיזה הילוך אני צריכה לרכב? יש לנו יונדאי אקסנט 5 דלתות איזה מנשא כדאי לקנות לאופניים שגם נשלף?
לעזרתכם במתן תשובות אודה עצות, תגובות נוספות יתקבלו בברכה
|