הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2008 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נורית עם תוכן  שבוע טוב וחג שמח :suss:
נושא: שבוע טוב וחג שמח :suss: תאריך: 10/19/2008 2:49:00 PM
מחבר/ת: נורית

שלום רב

אני ובעלי קנינו אופניים:

שלי http://ofna-im.co.il/page29420.asp?cat=1326&id=7237

של בעלי http://www.focusbikesuk.com/08/focusroadbikes/road_bikes_summit.php


יש לי מס´ שאלות:

בעליות אני מתקשה לרכב, באיזה הילוך אני צריכה לרכב?
יש לנו יונדאי אקסנט 5 דלתות איזה מנשא כדאי לקנות לאופניים שגם נשלף?

לעזרתכם במתן תשובות אודה
עצות, תגובות נוספות יתקבלו בברכה


חזרה לפורום