נושא: למה מנשא ? תאריך: 10/19/2008 3:18:00 PM
מחבר/ת: איתי א
עצה שלי עבור רכבי 5 דלתות: לשקול את האופציה לקפל את המושבים האחרויים ולהכניס את האופניים (לאחר פירוק גלגל קדמי). כיצד לפרק גלגל קדמי יוכלו להראות לך תכל´ס בחנות וזה עדיף מההסברים התאורטיים באינטרנט (למרות שגם הם מספיקים כי זו פרוצדורה פשוטה למדי).
בהצלחה, איתי
|