טקסט הודעת פורום
10/19/2008 3:22:00 PM
ערן אברהמי
למה טוב מזלג בעל מהלך משתנה??
נושא:
למה טוב מזלג בעל מהלך משתנה??
תאריך:
10/19/2008 3:22:00 PM
מחבר/ת:
ערן אברהמי
למה לא פשוט לשים את המהלך המקסימלי??
חזרה לפורום