הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2008 3:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  למה טוב מזלג בעל מהלך משתנה??
נושא: למה טוב מזלג בעל מהלך משתנה?? תאריך: 10/19/2008 3:22:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי

למה לא פשוט לשים את המהלך המקסימלי??


חזרה לפורום