טקסט הודעת פורום
| 10/19/2008 3:38:00 PM |
|
נושא: המנשא בשביל תאריך: 10/19/2008 3:38:00 PM
מחבר/ת: נורית
לא להסתבך יותר מדי עם כל הפירוקים וכאשר יש יותר משני נוסעים ברכב זוג אחד אין בעייה מתקפל ונגמר הבעייה לגבי השני
מה דעתכם על האופניים שקנינו? עצות, המלצות יתקבלו בברכה
תודה נורית :)
|
חזרה לפורום |
|
|