טקסט הודעת פורום
| 10/19/2008 6:45:00 PM |
|
נושא: עיזרו לי להחליט!!!!! תאריך: 10/19/2008 6:45:00 PM
מחבר/ת: ron rozenbes
אני עומד לנות אופניים אך ההתלבטות קשה מאוד...ההחלטה היא בין haro flightline 2 לבין ironhorse mavrick 1.1 לבין trek 3700 אני אשמח מאוד לשמוע חווד ממישהוא שמכיר אחד מהדגמים
|
חזרה לפורום |
|
|