הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2008 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron rozenbes עם תוכן  עיזרו לי להחליט!!!!!
נושא: עיזרו לי להחליט!!!!! תאריך: 10/19/2008 6:45:00 PM
מחבר/ת: ron rozenbes

אני עומד לנות אופניים אך ההתלבטות קשה מאוד...ההחלטה היא בין haro flightline 2 לבין ironhorse mavrick 1.1 לבין trek 3700
אני אשמח מאוד לשמוע חווד ממישהוא שמכיר אחד מהדגמים



חזרה לפורום