טקסט הודעת פורום
10/19/2008 6:57:00 PM
רפי אבוטבול
כל מי שרוצה למכור את אופניו
נושא:
כל מי שרוצה למכור את אופניו
תאריך:
10/19/2008 6:57:00 PM
מחבר/ת:
רפי אבוטבול
אני מעונין לקנות אוניים שיכוך מא עד 1000 שח למי שיש משהו להציע
שינה למס 0542061753 אוישאיר הודעה
חזרה לפורום