טקסט הודעת פורום
| 10/19/2008 7:01:00 PM |
|
נושא: ירושלים תאריך: 10/19/2008 7:01:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
זה המקום של רוכבי dh&FR אם תרצה בשישי בבוקר ושבת מושב אורה בצומת בכניסה לתחנת הדלק שם מתחיל הסינגל של אורה אחד הסינגלים המועדפים לרוכבי הפרירייד תמיד יש המון רוכבים שם הלוואי שהיתי גר קצת יותר קרוב :(
|
חזרה לפורום |
|
|