טקסט הודעת פורום
| 10/19/2008 8:45:00 PM |
|
נושא: מעוניין לדעת איך מפרקים קראנק חלול... תאריך: 10/19/2008 8:45:00 PM
מחבר/ת: אושרי לוי
שלום חבר´ה אני מעוניין לפרק קראנק חלול של DEORE ולשדרג ל LX הבעיה היא שפירקתי את הברגים של ה DEORE הקראנק השתחרר קצת אבל לא יוצא עד הסוף... השמח לדעת כיצד להמשיך מאותה נקודה...תודה מראש!
|
חזרה לפורום |
|
|