נושא: אם אני לא טועה.............. תאריך: 10/19/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת: אייל מוזל
עליך להשוות את ההרו FLIGHT 2 מול מרידה SUB 40 [ ה M 100 ברמה נמוכה יחסית אליהם] ה SUB 40 נותן איבזור מעולה ברמת DEORE, ואילו ההרו [2009 ] גם הם מאובזרים ברמה טובה - נידמה לי ברמת ALIVIO, ויש להם יתרון ב"גיאומטריה" - זאת אומרת: נוחות ! אני גם רציתי את ההרו הנ"ל, אבל שני דברים מנעו ממני לקנות אותם:1. לא היה לי כרטיס של כאל, כי זה עשה את העיסקה ממש משתלמת [המבצע מסתיים מחר למעשה]. 2. מוכר לא ידידותי לגמרי, שהוציא לי את החשק לחווית קניה "ממצמן את מרוץ". כך שלמרות שמצאתי מישהוא במשפחה עם כרטיס של כאל, ויתרתי.
|