הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2008 9:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל מוזל עם תוכן  אם אני לא טועה..............
נושא: אם אני לא טועה.............. תאריך: 10/19/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת: אייל מוזל

עליך להשוות את ההרו FLIGHT 2 מול מרידה SUB 40 [ ה M 100 ברמה נמוכה יחסית אליהם]
ה SUB 40 נותן איבזור מעולה ברמת DEORE, ואילו ההרו [2009 ] גם הם מאובזרים ברמה טובה - נידמה לי ברמת ALIVIO, ויש להם יתרון ב"גיאומטריה" - זאת אומרת: נוחות !
אני גם רציתי את ההרו הנ"ל, אבל שני דברים מנעו ממני לקנות אותם:1. לא היה לי כרטיס של כאל, כי זה עשה את העיסקה ממש משתלמת [המבצע מסתיים מחר למעשה]. 2. מוכר לא ידידותי לגמרי, שהוציא לי את החשק לחווית קניה "ממצמן את מרוץ". כך שלמרות שמצאתי מישהוא במשפחה עם כרטיס של כאל, ויתרתי.


חזרה לפורום