טקסט הודעת פורום
10/19/2008 11:22:00 PM
אושרי לוי
כן את זה אני יודע...
נושא:
כן את זה אני יודע...
תאריך:
10/19/2008 11:22:00 PM
מחבר/ת:
אושרי לוי
הבעיה שאצלי הקראנק חלול
חזרה לפורום