נושא: בולם אויר EPICON תאריך: 10/20/2008 1:51:00 AM
מחבר/ת: אביעד
שלום, התחדשתי במונגוס טאוקלי קומפ 07.. המוכר ברוזן מילא אוויר בבולם לפי המשקל שלי, לא יודע כמה PSI. לדעתי הוא מילא הרבה יותר מדי אוויר, כי הבולם היה ממש קשה ובקושי "זז" הוצאתי טיפה אוויר לבד, פשוט לחצתי על הוונטיל. חוץ מהעובדה שאני לא יודע בכמה הוא מנופח עכשיו, יש סכנה לרכב ככה? הבולם שוקע ממש קצת כשאני יושב על האופניים, ובכלל מרגיש הרבה יותר טוב.. דבר שני, שמתי לב שבמשולש האחורי, בצד ימין (מתחת לשרשרת) יש הרבה שריטות שלא היו כשקניתי אותם. אני מניח שהשרשרת פשוט נוגעת בשילדה בזמן רכיבה ושורטת אותה. זה תקין? יש איזה מגן שאפשר לשים כדי לשמור על השילדה?
|