הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 6:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור ש עם תוכן  שאלה על הבולם שלי
נושא: שאלה על הבולם שלי  תאריך: 10/20/2008 6:33:00 AM
מחבר/ת: דרור ש

אני רוכב על מרידה am 800 לא הרבה מידי זמן.
הבולם הוא Rock Shox Tora 302, 85-130 mm LO
בינתיים בסינגלים שרכבתי אני חושב שהוא התנהג יפה.
מה דעתך ?


חזרה לפורום