טקסט הודעת פורום
| 10/20/2008 6:33:00 AM |
|
נושא: שאלה על הבולם שלי תאריך: 10/20/2008 6:33:00 AM
מחבר/ת: דרור ש
אני רוכב על מרידה am 800 לא הרבה מידי זמן. הבולם הוא Rock Shox Tora 302, 85-130 mm LO בינתיים בסינגלים שרכבתי אני חושב שהוא התנהג יפה. מה דעתך ?
|
חזרה לפורום |
|
|