הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  נראה לי ששינוי גיאומטריה זו התשובה...
נושא: נראה לי ששינוי גיאומטריה זו התשובה...  תאריך: 10/20/2008 7:50:00 AM
מחבר/ת: ערן אברהמי

כיוון שגם בעלייה הכי מרושעת הבובינג מקדימה לא עובר את ה2-3 ס"מ... אם אכן כשמקטינים מהלך של בולם הוא גם מ ת ק צ ר אז המטרה היא שינוי גיאו´.



חזרה לפורום