טקסט הודעת פורום
| 10/20/2008 7:50:00 AM |
|
נושא: נראה לי ששינוי גיאומטריה זו התשובה... תאריך: 10/20/2008 7:50:00 AM
מחבר/ת: ערן אברהמי
כיוון שגם בעלייה הכי מרושעת הבובינג מקדימה לא עובר את ה2-3 ס"מ... אם אכן כשמקטינים מהלך של בולם הוא גם מ ת ק צ ר אז המטרה היא שינוי גיאו´.
|
חזרה לפורום |
|
|