טקסט הודעת פורום
10/20/2008 8:10:00 AM
לואי 8
אם הגיב טוב
נושא:
אם הגיב טוב
תאריך:
10/20/2008 8:10:00 AM
מחבר/ת:
לואי 8
אז אין שום בעיה ברגע שתרגיש שהבולם לא עומד בצורת הרכיבה תתחיל לחשוב על שדרוג
חזרה לפורום