הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 8:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  אם הגיב טוב
נושא: אם הגיב טוב תאריך: 10/20/2008 8:10:00 AM
מחבר/ת: לואי 8

אז אין שום בעיה ברגע שתרגיש שהבולם לא עומד בצורת הרכיבה תתחיל לחשוב על שדרוג


חזרה לפורום