הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 1:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובות:
נושא: תשובות: תאריך: 10/20/2008 1:23:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

קודם כל תתחדש, קנית אחלה אופניים עם שילדה ורסטילית וחזקה- ואני בטוח שתהנה מהם מאוד!

לרוב ממלאים אויר לפי משקל הרוכב, אבל בכל חברה צריך למלות לחץ אחר כיוון שכל חברה בונה אחרת את הבולם שלה ולכל בולם יש טבלה מפורטת של משקלים ושל לחץ (PSI\BAR). אני מציאה לך לחפש באינטרנט ולבדוק. כמו כן אני ממליץ לך לקנות משאבת אויר לבולם אשר תשתמש בה לניפוח או הורדה של האויר. לרוב מחיר של משאבות הללו נע בין 100 ועד 300 ש"ח בחנות.
אם בולם שוקע קצת אז לדעתי הדבר אינו מסכן לא אותך ולא את השילדה, כיוון שיכול להיות שבמצב ההתחלתי המוכר מילא לך לחץ גבוהה מדי ועקב כך לא הרגשת שיכוך כלל ואם עכשיו יש שיכוך אז בולם עובד.
מסוכן לרכב עם בולם אשר בו אין בכלל אויר או כמות האויר נמוכה מדי למשקלך.
השריטות לרוב משרשרת אשר קופצת כאשר רוכבים באגרסיביות עם קפיצות בעמצה. בעיקרון לא נורא אם אתה רוצה להגן יש כמה שיטות:
1- לקנות מגן שילדה יעודי אשר נמכר כאן באתר או בכל חנות אופניים.
2- לקחת פנימית ישנה לחתוך אותה לאורך ולחזק אותה עם איזולירבנד מסביב לצינור של מתלה האחורי אשר נשרט.
3- לקחת איזולירבנד שקוף ופשוט להטוף את השילדה באזורים הרצוים.

כל טוב ובהצלחה
רומן




חזרה לפורום