נושא: אני עם ההארו תאריך: 10/20/2008 1:47:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
שלום לך! אני עם ההארו! נהנה מאוד, עד היום עשיתי את: יער עופר, חורשים, בן שמן, כרמי יוסף, משגב, טיולים כאלו ואחרים והיד עוד נטויה.
אני מאוד שמח על הקנייה וכל סינגל וסינגל חושב שזאת היתה קניית המאה (או לפחות העשור). אישתי רוכבת על ה SUB 40 ומאושרת גם היא, אך מכיוון שהאופניים שלה חדשות מאוד עוד לא בדקנו אותם. ברמת המכלולים ההבדלים קטנים כך שלדעתי עשה כמה סיבובים ולפי גודל החיוך על פנייך - תחליט!!!
2 הדגמים טובים לרמת מחירם....
בהצלחה דני
|