טקסט הודעת פורום
| 10/20/2008 6:20:00 PM |
|
נושא: נזילת שמן ממעצור אחורי תאריך: 10/20/2008 6:20:00 PM
מחבר/ת: שגיא דואק
חברה מה אני עושה מנזילת שמן מהבולם האחורי יש לי אופני מנגוס אוטרו קומפ והחלפתי את הבולם שלי בחדש לפני מספר חודשים סוןג הבולם הוא Rear Shock Kind Shock KS-290 non-adjust rebound
|
חזרה לפורום |
|
|