נושא: ההבדל ביניהם הוא יותר מההבדל בחומר שפת הצמיג תאריך: 10/20/2008 6:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההפרש במשקל בין צמיג בעל שפתי פלדה לבין צמיג בעל שפתי קוולר הוא זניח. WTB נוהגים לייצר צמיגים בעלי שפת קוולר עם מעטפת קלה יותר, כדי שההבדל במשקל יהיה משמעותי יותר.
מבחינתנו זה אומר צמיג פחות חזק. השאלה היא - האם מספיק חזק בשבילך. יש להניח שאתה רוצה צמיג "2.5 בשביל רכיבה אגרסיבית. אם זה FR, ואם אינך קל במיוחד, סביר להניח שצמיג קל עלול להיות מעט חלש מדי עבורך.
אם אתה משתמש בצמיג רחב לאחיזה משופרת בקרקע רכה בעת רכיבת AM, הוא יתאים בהחלט.
אני משתמש בגרסא הכבדה שלו, ומרוצה גם מהאחיזה וגם מהעמידות.
|