הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2008 7:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  קניית שילדה
נושא: קניית שילדה תאריך: 10/20/2008 7:02:00 PM
מחבר/ת: שי .

טוב אז ככה..
אני 1.95 רוכב על שילדה M..
הגעתי למסקנה שאחרי הVOLVO CHALLENGE אני מחליף שילדה לא משנה מה יקרה..
עכשיו אני רוצה שלדת AM אגרסיבית שתוכל לעמוד בדרופים.. לא ממש גבוהים..
אם אתם מכירים את הדרופ החמוד בסוף סינגל הקרוי בשם "המזלג" ביער בן שמן אז משהו בסגנון הזה..
ושלא תהיה כבדה מידי שיהיה אפשר לטפס גם :D
אני נדלקתי על האנדורו אבל קשה מאד למצוא יד שנייה מידה XL..
האם יש לכם עוד המלצות על שילדות העונות לצרכים שלי..
תרשו לעצמכם לתת גם שילדות ברמה גבוהה לדוגמא SANTA CRUZ
אני מעדיף שהמחיר לא יעבור את ה 5000..
תודה לעונים וחג שמח


חזרה לפורום